Några av våra låttitlar

Kofta av och kofta på - kan vara limakteriebluesens främsta låt

Trött, fet och femti - om besök hos läkare

50+ blues - om när barnen flyttar hemifrån

Sov unge, sov! - barnvaktsmormorns blues

Du skulle se min snubbe när han går genom stan - han kanske inte är så tuff som han tror

Ta ingen skit - till unga tjejer som ska vara kaxigare än vad vi varit

Jag tog dig som valp - så det är ju dumt att byta det man har…

Bitchens kvast - bäst att den är dammad och klar för livets olika kast

Je skull må om du woårkk - på Kalixmål


29 augusti 2011

Kommentarer

Ursäkta alla som lagt in kommentarer! NU när jag flipprade runt lite i redigeringsläget hittade jag en hel rad med kommentarer, från i fjol!!!
Vad kul att ni hört av er. Tyvärr vet jag inte ännu hur jag ska svara på kommentarerna men ni ska veta att vi är jätteglada för att ni hört av er. Ge inte upp, endera dan kommer vi även på hur vi ska svara, direkt i kommentatorsfältet. Vi får väl ta en kurs i det också, som vi gjort med ljudet.
Vi är igång igen med nya krafter, efter vårt tunga år. Under de senaste veckorna har vi gjort så roliga spelningar. Nu känner vi oss verkligen sugna på att spela ännu mera och att skapa nytt medan vi provar oss fram i vår nya konstellation med bas, gitarr och munspel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar